אתם שואלים למה "אתרים מינימליסטיים"?
התשובה הקצרה היא: כי לא צריך יותר מידי.
התשובה הארוכה היא: שהמוח סופג בכל גיל. ושרוב האנשים מחפשים לנוח. זמן הגלישה וצריכת המידע באופן כללי היא כבר מזמן מעל הקו הבריא של כמה רשמים/גירוי אדם יכול לצרוך – זה נכון למבוגרים ולילדים. מעבר לכך, האפקט ההתמכרותי שנקרא לו "יותר" – יותר עיצוב, יותר דינאמיות, יותר אפקטים, יותר מרשים, יותר צבעים, יותר צורות, יותר מגניב, יותר, יותר… שוחק את מערכת החושים – דבר שרוב האנשים באופן לא מודע מאוד עייפים ממנו. והמגמה שאני אוהבת לקדם היא פחות… פחות רעש, פחות צבע, פחות גירוי, פשוט פחות…
לבנות אתר מינימליסטי זה לא אומר שהוא חסר רכיבים חיוניים או חסר במשהו. בדיוק להפך! הוא יכיל את כל הפונקציונליות הנדרשת (לפי הצורך של העסק/ פרויקט) והוא יזמין את הגולש לקבל מה שהוא נזקק לו – לא יותר מידי ולא פחות מידי. בלי לגזול לו זמן חשוב ומבלי להלאות אותו בעודף רשמים.
המטרה העיקרית באתרים שאני מקימה היא שתהיה בהירות, דיוק, אינפורמטיביות, אסטטיקה והזמנה בהירה להתקשרות או רכישה. האופי העיצובי שאני אוהבת לעשות בו שימוש הוא נקי ומשלב תמונות ומספר צבעים מועט כך שההרגשה היא של טבעיות ומנוחה… משהו שאפשר לחזור אליו.. ולהרגיש דרכו את האיכות שמעבר למסך – למה שחי באדם שמפעיל את העסק.
את ההשראה לעיצובים אני שואבת מהאיכויות של האנשים עצמם והמלאכה אותה הם רוצים לבטא – כל עיסוק מאפשר לצבעים וצורות שונות להשתלב. ובאמת שזה חלק מההנאה הגדולה שלי בעיסוק הזה – התחושה ש"דברים" (רעיונות/ שירותים/ איכויות/ תדרים) מקבלים לבוש – שפת צבע וצורה, שפת תוכן למהות… זה מרגש בכל פעם מחדש. האנשים בעצמם הם שונים מה שגורם לכך שמופיעה צורניות אחרת לחלוטין, מגוון צבעים אחרים – לאחד יש אופי חם והומוריסטי והצבעים שהולכים איתו הם כהים וחזקים, השנייה האופי שלה מאוד נקי, פשוט, לא מתיימר, קר ונגיש והצבעים שהולכים איתה הם מאוד לבנים, בהירים ורודים.. והאחר עוסק באדמה או נגרות וכן הלאה וכן הלאה…
יופי משתקף בפשטות, בשלמות של צורה וצבע – למשל עלה בכוס מים – זה יכול להיו כה מפואר לטעמי.