In-sight Web Blog

בלוג עסקי יצירתי עם נימה מינימליסטית שיעזור לך להבליט את הסיפור שלך.

5 שלבים מצוינים למיצוב העסק שלך

הדבר שאנחנו הולכים להעמיק אליו כאן. זהו כלי שיווקי, שנקרא מיצוב. האנלוגיה הכי טובה שיש לי לזה, היא חידוד עיפרון, נכון כשמחדדים עיפרון מקבלים את נקודת העיפרון בצורה חדה לחלוטין, כך שניתן לכתוב חלק וחד על הדף ( אני אדם של כתיבה על הדפים 🙂 ) ואתם בטח יודעים כמה זה מעצבן לכתוב עם עיפרון לא מחודד, ולכן אנחנו מחדדים הרבה מהמעטפת שלו, וזה, כי אנחנו רוצים שהחלק שאנחנו כותבים איתו יהיה ממש חד וישב טוב על הדף, בצורה מדויקת. בדומה לכך, המטרה של מיצוב, היא לעזור לך למצוא את המיקוד שלך, בעסק שלך. ולכן, בשלב הראשון, יש צורך להגיד הרבה לא לדברים קטנים וטובים, כדי לפנות מקום לדיוק ולדברים גדולים. ולכן כחלק ממיצוב עלינו להצהיר בבהירות מה אנחנו עושים ומה אנחנו לא עושים. זה אומר להיות מסוגלים להגיד למה את עושה מה שאת עושה, איך שאת עושה את זה, בצורה שונה, או אולי אפילו טובה יותר מאנשים שעושים את אותו הדבר שאת עושה, והנה הקיק' ולמה את יכולה לדרוש יותר תשלום, או לדרוש פחות. אם את גובה יותר, את באמת צריכה להבין למה. זה חלק מהיסודות של מיצוב. זה לא הכותרת המתארת את העסק או זו שעולה בדף הבית שלך, או משהו כזה. זה חלק מהאסטרטגיה והבנת השירות שלך, הנקראת הצעת מכירה ייחודית – הצעת ערך ייחודית כפי שמכנים זאת משווקים. והקטע העמוק הזה של תקשורת פנימית היא שברגע שאת תביני את זה, את הולכת להיות ברורה גם לאחרים. כי זה עוזר לך להבין למי לשווק ולמי לא לשווק.

תמצאי כאן 5 הכוונות שיאפשרו לך לדייק את מיצוב המותג שלך.

ואני יודע שזה נראה קצת קשה. את מוזמנת לעשות את זה כעת עבור העסק שלך.

1. אני רוצה שתגידי לי מי את.

אני רוצה שתחשבי מה את עושה והדרך שבה את עושה את זה, איך נראה התהליך שלך. אני רוצה שתשקיעי קצת זמן במחשבה על מי את שעושה את זה. וזה באמת חשוב כי את לא יכולה להיות הכל עבור כל האנשים, ואת תביני בשלב מוקדם, שהעושר באמת נמצא בנישות.

2. קורא אחד, רעיון אחד, הצעה אחת.

פשוט דברי, כפי שאומרים קופירייטרים, לפי הכלל של אחד ל: קורא אחד, רעיון אחד, הצעה אחת. אם את באמת מצליחה לדייק את זה, את תצליחי לתקשר הרבה יותר, בסדר?

3. חשבי על הדרך שבה את עושה את זה.

אולי את עושה משהו באופן ייחודי או שונה או מעניין. אולי הסיפור שלך עושה את זה ייחודי, הרקע שלך, האיכויות והערכים שלך. אלו כמה מהדברים שאת יכולה לחשוב עליהם כשאת מתחילה ללכת בתהליך של מיצוב העסק שלך, שדרך נוספת לחשוב על זה שוב, היא מהי הצעת הערך הייחודית שלך = הצעת המכירה הייחודית שלך.

ואת בטח שואלת, אם המיקום הוא פנימי, איך אם כן נעביר את המסר הזה כלפי חוץ? איך בעצם אנחנו מתחילים לדבר עם אותם לקוחות פוטנציאליים, עם לקוחות החלומות האלה, כל האנשים האלה? והדרך בה אנו עושים זאת, היא באמצעות מיתוג.

4. מיתוג הוא סטוריטלינג.

זה מנגנון שעוזר לך לתקשר ולהוציא אל העולם את כל הדברים שאת עושה ובצורה קוהרנטית, זה איך את אורזת את הסיפור שלך. עוד לפני הצבע והצורה, כשזה נוגע להבנה מה להגיד, אני רוצה שתהיי בטוחה שכבר יש לך מהיכולת הזו. וזה רק עניין של הרכבת כל החלקים בסדר הנכון. כרגע זה בטח מרגיש כמו בתכניות ריאליטי של שיפוץ בתים, כשבתחילת התוכנית רואים את הבית לפני השיפוץ. ולכן, תהיי בטוחה שכבר יש לך הרבה מהחומרים שאת צריכה, והסדר יגיע באמצעות הדברים שכתבתי עליהם כאן. המיקום שלך. המשימה שלך, המסר שלך. כמו כן, קול המותג שלך, שבו נחפור, עוד קצת תיכף. אבל חשוב לזכור שאת הינך חצי מהתמונה, שהחצי השני הוא מה שהלקוחות שלך רוצים לשמוע. וזה מוביל אותנו להכוונה הבאה.

5. לדבר אל כולם זה לא לדבר עם אף אחד.

כמו שכתבתי קודם, לדבר אל כולם זה לא לדבר עם אף אחד, ואנחנו באמת רוצים להתמקד באנשים שאת באמת רוצה לעבוד איתם. את לא יכולה לעבוד עם כולם, אז בואי נתמקד. ועכשיו, לקבוצת האנשים הזו יש קול משלהם. יש להם בעיות משלהם. ויש להם רצונות משלהם. אז איפה ששני הרעיונות והצרכים הגדולים שלך ושלהם חופפים, יהיו המילים המדויקות שאנחנו צריכים לומר כדי לדבר עם האנשים שמעניינים אותנו.

ובכן, לפני שתמשיכי הלאה ותמשיכי לצרוך את כל המידע הזה שמגיע אליך היום, אני רוצה שתעשי את חמשת הבדיקות המיתוגיות הבאות: אני רוצה שתחשבי, מה הייעוד שלך כעסק? יש לך את זה על הנייר? לפעמים יש לנו את זה בראש, אבל האם השקעת את הזמן כדי להעלות את זה על כתב? מה את מציעה? אני מזמינה אותך לכתוב לי מכתב, בו ספרי לי בדיוק את השירותים והמוצרים שאת מציעה. מהן החבילות השונות שלך? אם את מציעה צילום, למשל, בתעריפים שונים, מהן החבילות הללו? ספרי לי בדיוק מה הם. אני גם רוצה שתחשבי, מה חושבים הלקוחות על העסק שלך, או אם את עדיין לא ממש שם, איפה יש לך לקוחות בהישג יד, מה את רוצה שהם יחשבו על העסק שלך? אילו תכונות, ערכים ואיכויות את רוצה שהם יחוו בעסק שלך? והדבר האחרון שהזכרתי בפוסט על שיווק לוחש, מה מספיק? מה בעצם צריך כדי למתג? מה את באמת צריכה להביא הביתה כדי לשלם את החשבונות? ושוב, אני כל הזמן חוזרת לזה, שיווק מרגיש כמו תחרות פופולריות. אבל זה לא מה שזה צריך להרגיש בכלל. האדם עם הכי הרבה עוקבים, או הכי הרבה מנויים, אינו המנצח בכל הנוגע לרווחיות ועוד מדדים אחרים. ולכן, אני רוצה שתגדירי באמת, מהו המספיק שלך בעסק היצירתי שלך, ועל זה אנחנו נדבר כשנבנה את פלטפורמת האתר שלך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו עם שותפות שותפים, חברים וחברות

עקבו וצרו קשר

פוסטים פופולריים

קבלו עדכונים מינימליסטיים למייל

הצטרפו לניוזלטר השבועי

ללא ספאם! הודעות איכויתיות שיזערו לכם ולכן לקדם את העסק שלכם, מידע על מוצרים חדשים ועדכונים.

העסק שלך מחכה לאתר חדש או לשדרוג משמעותי ?

כתבו לי… תשאלו שאלות ונוכל לתאם שיחה טלפונית